2014. január 9., csütörtök

A seregélyek és a madárfotózás

Nem tudom más hogy van vele, de nyáron mindig téli témák jutnak az eszembe télen pedig a nyáriak. Így legtöbbször aztán egyik sem valósul meg. A madárfotózás már egy ideje foglalkoztat, de valahogy még soha nem vettem rá magam, hogy tegyek is valami lépést az ügyben: Talán várom a sült galambot :). Nemrég Völgyi Attila blogján bóklásztam, amikor egy Máté Bencés bejegyzést olvasgatva (illetve a videót nézegetve) újból megmozdult bennem az ornitológus. Mivel idén ősszel sem készítettem el az etetőt ahová szoktathatnám a madarakat, a téli madárfotózás esett. A nyáron sem voltam szorgalmasabb és nem hasaltam órákat a lessátorban, így azok a képek sem készültek el. Azonban a nemrég megjelent tűzijátékos képeim előhalászásakor, láttam meg az alábbi képeimet, amit szintén Kolozsváron készítettem. Madárfotózásnak túlzás lenne nevezni, de ide egy bejegyzést megér.

Seregélyek a fán

Kupaktanács

Az idegen
Amikor időm engedi még teszek fel hasonló bejegyzéseket, ha ez tetszett és nem szeretnél az újakról lemaradni, akkor kövess a Facebook-on, Twitteren vagy a Google+-on

2 megjegyzés:

  1. Szerintem ezzel a nyáron téli, télen nyári dologgal véd a tudatalattid a túlterhelés ellen. Engem is szokott védeni az enyém. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Attól félek a tudatalattim túlságosan is aggódik, s túl sok mindentől megvéd. :)

      Törlés